Sportsérülések és rehabilitáció – hát

 

A kisebb sérülések, fájdalmak rehabilitációjáról szóló cikksorozat mostani részében a hát, a gerinc lesz a téma.

Az itt leírtak nem helyettesítenek semmiféle gyógytornát, szakemberrel való személyes konzultációt. A gerinc esetében főleg nem, itt most az előző cikkekkel ellentétben nem is sérülések rehabilitációjáról írnék, inkább egy kis általános segítség kisebb háti fájdalmakra. Ha a sok ülőmunkától, helytelen testtartástól fájdogálni szokott a derekad, vagy a nyakad, a hátad felső része, ezekkel a nyújtó és erősítő gyakorlatokkal kiegészítve az edzésterved, sokat tehetsz a javulásért.
Tovább a cikkhez

Ez is érdekelhet

Balzsamos marha színes grill zöldségekkel

A marhahús nagyon ízletes, ha megfelelő minőségűt veszünk. Ez nagyon fontos tényező, mivel egy jó steaket csak a legjobb húsból lehet készíteni.

 

De nem csak steakből áll a “világ”, ezért másfajta ételeket is érdemes marhából készíteni.

Tovább a recepthez

Ez is érdekelhet

Mennyi hízásra számíthatsz terhesség alatt?

 

Szeretnék egy régi cikket kiegészíteni most, hogy én is ebbe a “helyzetbe” kerültem és végre van rálátásom a dolgokra.

 

Nincs olyan, hogy terhesség alatti ideális hízás, mert mindenkinek a teste más változásokon fog keresztül menni. Van, aki az elején a rosszulléteknek köszönhetően fogy és van, aki már akkor is hatalmas étvággyal rendelkezik. Van, akit ágynyugalomra intenek és van, aki vígan edz hetente többször. Van, akinek székrekedése lesz és van, akinek hasmenése. És még sorolhatnám….

A hízás önkéntelenül is megtörténik, ezért is fogalmazok a címben úgy, hogy mire számíthatsz. Viszont ez csak egy lehetőség. Nem biztos, hogy veled is pont így történik.

Tovább a cikk folytatásához

Ez is érdekelhet

image_print