lazac

Lazac gránátalmás rukkolás salátával

Egy újabb isteni finom, egészséges receptet hoztunk Nektek, mely ínycsiklandó és bűntudatmentes. A halhús véd a koszorúér-betegség ellen és jelentősen késlelteti az érelmeszesedés kifejlődését. E kedvező hatás titka a halban lévő többszörösen telítetlen zsírsavakban rejlik.
A rukkola gazdag klorofillban, K-vitaminban, rostokban és antioxidánsokban. Ezen felül méregtelenít, tisztít és a fogyásodat is támogatja. Lássuk ezt a szuper receptet: Tovább a cikk folytatásához

image_print
Breakfast including coffee, bread, honey, orange juice, muesli a

Tápláld a tested! – avagy a reform étkezés fontossága

 

Az emberek javarésze azért kezd el számukra egészségesebben étkezni, mert le akar fogyni. Kinéznek egy számukra tetszetős, 3 hétig tartó fogyókúrás étrendet, elkezdik, szenvednek, majd egy hét után feladják azzal a kijelentéssel „maradjak inkább husibb, de én nem eszem nyúlkaját.” Nos, ez a dolog már a „fogyókúránál”, mint kifejezésnél elvérzik. Sajnos sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a szemét kaja nem csak hizlal (az szinte csak egy esztétikai melléktermék), hanem a testet romokba dönti szépen-fokozatosan. Viszont ez csak évekkel később mutatkozik meg, mert alattomos módon teszi. És ezt a problémát egy ideiglenes kúra nem oldja meg. Tovább a cikk folytatásához

image_print
sütike

Cseresznyés-mandulás álomsüti

Nálam a sütés régebben recept alapján ment. Mindent pontosan betartva. Aztán jöttek a módosított receptek, mert mindig volt valami, ami nem tetszett vagy nem volt belőle itthon és jómagam is kezdtem többet konyítani hozzá. Ma pedig fogom, ami itthon található és sütök belőle. Ilyen egyszerűen született ez a sütemény is, amely a legpuhább kényeztetés, amit valaha tapasztaltam. Tovább a recepthez

image_print
aha

5 gyakorlat az erős és formás vállakért

Amióta kezdőknek tartok edzéseket sok érdekes és hasznos tapasztalatra tettem szert. Az egyik legfontosabb tapasztalat és felismerés az volt számomra, amikor láttam az erőnléti szakadékot egy kezdő fiú, és egy kezdő lány között. Vannak olyan mozgásminták, amiket mindenkivel tudok csináltatni, így bizonyos izomcsoportok mindenképp megkapják a megfelelő stimulációt. Ellenben a lányoknál azt tapasztaltam, hogy a váll és tricepsz olyan izmok, amikre a legelején különösen kiemelt figyelmet kell fordítani, hogy későbbi nehezebb gyakorlatokat meg tudjunk alapozni. Tovább a cikk folytatásához

image_print
izé

Fegyencedzés – Egy 35 éves veterán edzéstapasztalatai

A 2013-as év nagy felfedezése számomra a Fegyencedzés, mint a calisthenic egyik kidolgozott rendszere. Igazából már évek (évtizedek – a két x 10 már annak számít…) óta ismertem és gyakoroltam a calisthenicet anélkül, hogy nevén ismertem volna (fekvőtámaszhúzódzkodás, guggolás, egylábas vádlizás, kézenállásból tolódzkodás stb.), de most, hogy rendszerbe foglalva láttam az egészet, gondoltam, kipróbálom, mire jutok vele, ha egyáltalán nem nyúlok a jó öreg súlyzókhoz. Életemben először megpróbáltam betű szerint elkövetni a gyakorlatokat, illetve az egész rendszert, hogy kipróbáljam: valóban működik-e? Tovább a cikk folytatásához

image_print