Szuperkönnyű, szupergyors, mégis hatékony edzés

Nem mindenki vágyik kőkemény edzésre, vagy azért, mert azokhoz kevésbé edzett vagy mert már túl vagy egy nehéz edzésen, aminek a végén csak kissé meghajtaná magát, de az is lehet, hogy szimplán fáradt és mindössze ennyire képes. Ez az edzés most nekik való. Mindössze kb. 8 percet igényel!

 

 

 

Az edzés sémáját az alábbi képre írtam (az egér jobb gombja segítségével könnyedén lementheted a gépedre). Alább a magyarázat.

 

alak1

 

Az edzést időre kell végezni. Rövidsége nem mentesít a minimális bemelegítés alól.

 

 

  • Négyütemű fekvőtámasz:  a kiinduló helyzet terpeszállás, karok két oldalt egyenesen (oldalsó középtartás). Egy ugrással guggolásba kerülünk, kezeket a földre helyezzük ezzel egyidővel. A következő ütemre lábakkal hátra ugrunk – ügyeljünk, hogy ugorjunk elegendően hátra (és se túl magasan, se túl mélyen ne legyen a csípő). A harmadik ütemre visszaugrunk a előre a kezekhez, guggolásba, negyedik ütemre megérkezünk kiinduló állásba. Ebből kell 10 ismétlést.
  • Guggolás: az ismert gyakorlat. Ha teljes tartományban végezzük, akkor csípőszélesen, enyhén kifelé néző lábfejekkel, üljünk a sarkunkra és ne rugózásból álljunk fel. 10 ismétlés. Ha ez nem megy, akkor ennél szélesebb terpeszben, kifelé néző lábfejekkel guggoljunk minimum vízszintig. 20 ismétlés
  • Ugrálós kitörésebben a cikkben leírtam. Mindössze 5 pár, összesen 10. Nincs kompromisszum és könnyítés, ennyit kibírsz! 🙂
  • Pike push-upEbben a cikkemben leírtam. Kezdőknek mindenképpen földön tartott lábakkal javaslom és terpeszben.

 

 

 

Ennyi. Tényleg nem sok, de ha odateszed magad, akkor mégis csak elégedett lehetsz magaddal, hogy ma sem csak ültél egész nap! A semminél bármi több! Bármi.

 

 

 

 

Metálozott testet,

Angelocska

Angelocska Életmód

 

 

 

Ha tetszett a cikk, csatlakozz a Facebook csoporthoz, hogy mindig értesülhess aktuális írásaink megjelenéséről.

 

image_print

Ez is érdekelhet

Posted in Edzéstervek, Fitnesz and tagged , , , .

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kérlek, írd be az alábbit * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.